20-03-2012

Natuur klank - Hart zingen – Healing Voice


Tijdens het geven van Landsschap shiatsu wordt ik vaak gevraagd een klank te maken, of een mantra te zingen.
Ik kwam op het idee om dit als apart element aan de Duinen te geven. 
Vooral de plek waar recentelijk gekapt is kan wel wat helende klanken gebruiken.
Deze middag bestaat uit verschillende onderdelen. 
Met elkaar vinden we onze natuurlijke klank. 
Van daaruit gaan we het bos  toe zingen.
Op een plaats waar het heel “donker“  is zal dit lied veel lijken op een klaagzang. 
Op een andere plaats is een mantra welkom.  


vaak is dit de mantra  Radha soami deva devi  
Deze bezingt de Natuur spirits. 


Radha Soami Deva Devi
Radha Soami Sat Nam


deze mantra beluisteren : www.youtube.


De kracht van deze mantra werd me een paar dagen terug nog eens heel mooi getoond. Bij de Drie Linden is afgelopen winter op een paar plekken het landschap aangepast. De machines hebben zich recentelijk terug getrokken, maar dat geld ook nog voor de energie en de Elementalen. We keken uit over een kale lege vlakte. Kaal en leeg op alle nivo's. Aarzelend betrad ik de vlakte. En met bescheiden stem zette ik de mantra in. Gelijk begon het om heen te dansen. De lucht vulde zich met Elementalen. Ja !!! Jubelde het in mij !!! Krachtiger werd mijn stem, mijn voeten gingen dansen ..en de vlakte vulde zich ... WO   wat zal het een feest zijn om dat met veel meer mensen te doen. Dit is de intentie, de motivatie en impuls achter deze activiteit. 



Om mee te doen is zang ervaring niet belangrijk ook niet of je wel of niet goed kunt zingen.
Jouw Liefde voor de natuur en je intentie die te Uiten is voldoende.



Gelukkig ben ik niet uniek en zijn wereldwijd veel mensen hiermee bezig. 
Daarom verbind ik deze activiteit graag met het project healing voices :

Het project 'Healing Voices'
Samen zingen
Healing Voices is een project dat mensen wil samenbrengen en verenigen om overal (in steden, op pleinen, in kerken en tempels, op krachtplaatsen in de natuur of in de intieme huiskamer) over grenzen heen samen klanken te maken en te zingen vanuit het éne Hart.